خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/26 - 17:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
رئیس فراکسیون ورزش مجلس طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی:

امروز مسئولیتی خطیر متوجه جامعه ورزش است/  ورزش عنصری ارزشمند و پر اهمیت در زندگی محسوب می شود

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی طی پیامی هفته تربیت بدنی را تبریک گفت و تأکید کرد که امروز مسئولیتی خطیر متوجه جامعه ورزش است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در پیام تبریک محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی آمده است:



«بسمه تعالی»



 ورزش به عنوان عنصری ارزشمند و پر اهمیت در زندگی امروزی محسوب می شود و می‌تواند ضامن شادابی و سلامتی جسم و روح باشد.



آدمی برای رسیدن به کمال در مسیر الهی نیاز به تقویت و تربیت توأمان روح با جسم دارد و ورزش نقطه‌‌ی عطفی در جهت تبیین مسیری روشن و آینده ای پرفروغ برای جوانان غیور، فرهیخته، مؤمن و انقلابی است.



 مردم و مخصوصا جوانان نیازمند شادابی و حمایت در حوزه ورزش هستند و شادابی ورزشی در کنار شادابی فرهنگی می تواند شادابی اجتماعی را رقم بزند.



بی شک امروز مسئولیتی خطیر متوجه جامعه ورزش است و تمامی مسئولان و دست اندرکاران در عرصه ورزش می بایست برای توسعه، رشد و سرلوحه قراردادن الگوهای انسانیت و منش پهلوانی گام بر دارند.



ورزش عرصه توقف ناپذیری است که برای آن حد و مرزی به لحاظ توسعه و پیشرفت وجود ندارد و باید در فتح قله های رشد بکوشیم.



 اینجانب ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به تمامی فعالان این عرصه و آرزوی توفیق از درگاه ایزد منان برای ورزشکاران در عرصه های ملی و بین المللی، امیدوارم بتوانیم با حمایت های مادی و معنوی شاهد اعتلای ورزش کشور و حوزه انتخابیه باشیم./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 329311
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار